06 30 842 5200 (H-P 7-17 óra)
0 Db
0 Ft
Üres a kosár. Javítsuk ki!
Ne fizessen postaköltséget! Rendeljen még 9 900 Ft és ingyenesen megkapja.
 
9 900 Ft

Tanácsra van szüksége?

Vegye fel a kapcsolatot Anitával!
06 30 842 5200
anita@manucafe.hu

Miért a mi termékünket?

  • Ingyenes kiszállítás 9900 Ft felett
  • Elégedett ügyfelek
  • Kiszállítás általában 48 órán belül

BIO

 

 

 



2. FRISS KÁVÉ? 9x MONDUNK RÁ IGENT

Még nemrégiben a kávéfogyasztást rossz szokásnak tekintették. A kávé fogyasztását az emberek egészségügyi okokból is elkerülték. De az idő múlásával, a tudományos kutatások kimutatták, hogy a minőségi kávé rendkívül pozitív hatással van az emberi szervezetre. Végre fellélegezhetünk. Most még nagyobb örömmel élvezhetjük a kávénkat, és nem csak kiváló íze, és a koffeintartalma miatt.

Mi mindenre képes a friss kávé

  1. Ösztönzi, felvidítja, felgyorsítja a tempóját.

      Persze, a legtöbbünk akkor iszik kávét, amikor megszeretne szabadulni a fáradságtól. Már szinte berögződés, hogy a kávé = koffein. A világ legnépszerűbb legális stimulánsa a kávészemekben természetesen van jelen.  Általában 60-120 milligramm koffein / csésze. Serkenti a szervezet idegrendszerét, ideiglenesen elnyomja a fáradtságot, és éber marad tőle a fogyasztója. Legalább 63 növény levélében, magjában, és gyümölcsében fordul elő. A legismertebbek természetesen a kávébabok (kakaóbab, kóladió, tealevelek...). A koffein ellazítja a simaizmokat, kitágítja az artériákat, és elősegíti a keringési, és légzőrendszer működését. Fokozza az anyagcserét, lebontja a zsírokat, és ideiglenesen hozzájárul a zsírkészletek mozgósításához. Emiatt a dolgozó izom zsírt használ fel energiaforrásként, ami javítja a kitartást, és a teljesítményt. Javítja a rövid távú memóriát, kedved ad a munkához, és javítja a hangulatát. Talán ezért nem tudjuk elképzelni a hétköznapjainkat egy igazi eszpresszó nélkül. És hogy állunk a koffeinfüggőséggel? Mindenkinél, aki hosszabb ideig, több mint 4 csésze erős kávét fogyaszt napi szinten, függőséget alakíthat ki. A koffein elhagyása időnként fejfájást, ingerlékenységet, fáradtságot, és koncentrációs problémákat okozhat.

    1. A koffein csökkenti a cukorbetegség kialakulásának a kockázatát.

        A koffein mellett a kávé kávésavat, és klorogénsavat, nyomelemeket, P vitamint, számos antioxidánst, magnéziumot, és krómot is tartalmaz. Segítik az inzulin hormon felhasználását, amely szabályozza a vércukorszintjét (glükóz). 2. típusú cukorbetegség esetén a test elveszíti a vércukorszint szabályozásának képességét. Számos tanulmány azt mutatja, hogy a kávéfogyasztás növeli az antioxidáns enzimek aktivitását, javítva az inzulinérzékenységet. De legyen óvatos. Mindig figyelembe kell venni a kávé mennyiségét, és az elkészítésének a módját. A 2-es típusú cukorbetegség kialakulásának kockázatát csökkentik, ha napi 3-5 csésze filteres kávét fogyaszt.

      1. Megakadályozza a szív, és érrendszeri betegségek kialakulását.

          A Japánban 2009-ben közzétett nagy prospektív tanulmány (a vizsgálati alanyok adatait folyamatosan gyűjtik) arra utal, hogy a kávé koffeintartalmának fogyasztása csökkenti a szív, és érrendszeri problémák miatti halálozási kockázatot. A 13 év alatt közel 77 ezer, 40-70 év közötti személyt figyeltek meg. Azoknál, akik naponta 4 csésze kávét ittak, szignifikánsan kevesebb szívritmuszavart figyeltek meg, a kisebb pitvarfibrillációkat is beleértve.

        1. Enyhíti az Alzheimer-kór lefolyását.

            A világon a leggyakoribb neurodegeneratív megbetegedés, a 60-80 év körüli embereket érinti. A betegség a memóriavesztéssel, az információtárolás képességének a csökkenésével, és más kognitív funkciók zavarával nyilvánul meg. Demencióval, és az önellátás elvesztésével ér véget. A kávé rövid távú stimuláló hatása támogatja a központi idegrendszert, míg a koffein nagy valószínűséggel csökkenti az agyban a béta amiloid termelődést (az Alzheimer-kóros betegek agyában a szenilis plakkok, és a neurofibrilláris sejtek fő alkotóeleme).

          1. Segít a Parkinson -kórban szenvedőknek.

              A neurodegeneratív betegségek listáján az Alzheimer-kór mögött közvetlen, az úgynevezett Parkinson szerepel. A dopamint termelő sejtek halálát okozza, amely anyagok az agyban termelődnek, és biztosítják az idegimpulzusok továbbítását. Kimutatták, hogy azoknál az embereknél, akik naponta 4 csésze magas minőségű koffeines kávét fogyasztottak, 31% -kal volt alacsonyabb a Parkinson-kór kialakulásának a kockázata, mint azoknál az embereknél, akik soha nem fogyasztottak kávét.

            1. Gátolja a májzsugorodás kialakulását.

                A nem alkohol végett kialakult májbetegségben, és a nem alkohol végett kialakult szteatohepatitisben szenvedő betegek esetében a fokozott kávéfogyasztás csökkenti a májfibrózis kialakulásának a kockázatát. Ez az állítás, a májbetegségek tanulmányozásáról szóló - American Association of Hepatologie (2012) folyóiratban közzétett következtetésekből származik.

              1. Elűzi a depressziót.

                  A 2011 –ből származó Nurses’ Health Study egészségügyi tanulmánya szerint azoknál a nőknél, akik 10 éven át naponta 3 csésze kávét fogyasztottak, 15% -kal volt alacsonyabb a depresszió kockázatának a kialalulása, mint azoknál, akik egyáltalán nem fogyasztottak kávét.

                1. Meghosszabbítja az életet.

                    Ez a merész kijelentés a kávébabban található kémiai anyagok tökéletes ismeretén alapul. A szakértők számos antioxidáns vegyületet fedeztek fel benne, mint a - koffeinsav, koffein, eugenol, gamma-tokoferol, izoeugenol, β-kumarinsav, és tanninok. Ne felejtsük el a polifenolokat se. Mindezeknek köszönhetően a kávé képes neutralizálni a szabad gyököket, és gondoskodni a sejtek egészségéről.

                  1. Felhívja magára a figyelmet.

                      Illatozzon meg egy olyan személyt, aki rendszeresen, minőségi, válogatott kávét fogyaszt. Tetszeni fog az illata! A rendszeres kávéfogyasztás csodálatos illatot kölcsönöz az egész testnek. A kávé az izzadó mirigyeken keresztül is felszabadul. Ha nem hiszi el, eljöhet, és megszagolhat minket.

                    1. Vigyázzon! Este inkább egy pohár bort igyon.

                        Az esti kávéfogyasztás nem a legjobb ötlet. Annak, aki lefekvésre készül, tudnia kell, hogy a koffein 4–5 órán keresztül szabadul fel a kávéból. Ha igazán jól szeretné magát kialudni 6 órával a lefekvése előtt már ne fogyasszon kávét. De ez függ az anyagcseréjének a sebességétől, és a kávé koffeintartalmától is. Saját maga fog igazából rájönni, hogy az Etiópiából származó „isteni ital” hogyan hat a szervezetére.

                      Bármikor kijelentkezhet. A hírlevelet 14 naponta küldjük.
                      Bejelentkezés a kedvezményekhez,hírek és érdekességekhez egyetért a személyes adatok feldolgozásával.

                        Ingyenes szállítás 9900 Ft-tól | Kedvezmény a ManuTippjeibe való feliratkozásra »